Servei de suport a la ciutadania per als tràmits en línia

Divendres, 5 de juny de 2020

Les autoritats estan adoptant mesures de tot ordre de suport a les famílies, les empreses i els/les autònoms/es adreçades a minimitzar l’impacte social i econòmic derivats de l’estat d’alarma per COVID19.

Per poder beneficiar-se de totes aquestes mesures els ciutadans/es, empresaris/àries i autònoms/es, necessiten fer tràmits i requereixen de documentació que han de facilitar diferents administracions.

La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica. La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits.

Donar-los suport en aquesta relació telemàtica és l’objectiu d’aquest servei que Diputació de Barcelona activa temporalment amb caràcter extraordinari i ofereix als ajuntaments SeTDIBA i que tenen com a destinataris finals  la vostra ciutadania (particulars, empreses, entitats,...)

Aquest servei d'adreça als ciutadans que necessiten fer tràmits amb ajuntaments que són usuaris dels serveis SeTDIBA.

Dades bàsiques del servei

  • Telèfon: 934 020 606
  • a/e: tramits@diba.cat
  • Disponibilitat del servei: del 8 de juny al 24 de juliol. 
  • Horari: de dilluns a divendres de 9 a 18h del 8 de juny al 17 de juliol

* Horari especial del 20 al 24 de juliol de 9 a 14 h
 

Darrera actualització: 23.07.2020 | 15:51